Mistake ~ 3р хэсэг~

BS

Би- За~ гээд өрөөндөө ортол гэнэтхэн Сэүн санаанд орлоо. Орой Сэүн ирээд дахиад намайг хүчиндвэл яана аа бодохоос ч аймар санагдаж өөрийгөө тайтгаруулан зогсож байтал хаалга хүчтэй онгойх нь тэр би байдгаараа сандраад эргэж харвал Сэүн согтуу хөл дээрээ арай хийн зогсож байлаа.
Сэүн- Хежүнаа!!! Гэсээр надруу ойртход би айсандаа шууд л хажуугаар нь гараад
Би- Сэүна чи наанаа унтдаа гэж хэлээд шууд л Бэкийн өрөөнд гүйх нь холгүй ороод хаалгаа түгжин урт амьсгаа аван зогсож байтал
Бэк- Юу Хежүна чи миний өрөөнд байна
Би- А.аан мэдэж байнаа
Бэк- Ямар нэг юм болоо юу???
Би- Нөгөө Сэүн
Бэк- Би ямр тэнэг хүн бэ? Сэүнийг согтуу ирэхийг мэдсээр байж юу болсон гэж Хежүнаас асуух ч гэж дээ.
Зза чи миний орон дээр унтдаа
Би- чи тэгээд яах юм???
Бэк- Би диван дээр унтчихъя гэсээр бид2 шөнөжин юм ярьж хонолоо
Өглөө
Би дөнгөж сэрээд тааз ширтэн хэвтэж байтал Бэк хаалгаар толгойгоо цухуйлгаад Хэжүнаа сэрээрэй үйлчлэгч эгч хоол хийчихсэн байна хөрөхөөс нь өмнө хурдхан буугаад ир гэж хэлээд хаалга хаалаа. Би сая л ухаан ороод Бэкийг өглөө намайг унтаж байгааг харсан байхдаа. Миний шүлс гоожсон байхдаа, шөнө хурхирсан болуу хэрвэээ тийм бол яаху?? Гж бодсоор гар нүүрээ угаачихаад доошо буугаад очтол Сэүн ширээний ард нүд нь аниастай жуумалзан сууж байлаа. Харин Бэкхён сэргэлэн цовоо, хоол зөөн ширээн дээр тавих болгондоо Сэүнийг сэрэг гэж хэлж байлаа. Тэгээд намайг харчихаад
Бэк- Өө Хежүнаа алив наашаа ирээд суучих гэхэд Сэүний нүд шууд л сэргэж хаана хоноод ирж байгаа юм гэсэн аятай намайг цоо ширтэж байлаа.
Би- Харин би юу ч болоогүй юм шиг ширээний ард суугаад хоолоо идлээ.

Бэк- За би аягануудаа угаачихъя
Сэүн- Тэгвэл бид2 дээшээ гарлаа гээд шууд л миний гарнаас чанга гэгч нь атгаад өрөөнд орж ирэн хаана хоночихоод ирж байгаа юм гэхэд би
Би- Юу нөгөө
Сэүн- Юундаа ээрч муураад байгаа юм??
Би- Б.Бэкхёны өрөөнд хоносон. Чи өчигдөр согтуу ирсэн болохоор Бэкхёны өрөөнд хоносон юма
Сэүн- Өө за согтуугаар минь далимдуулж ахтайгаа унтдаг болоо юу??
Би- Юу??
Сэүн- Яас үнэнийг чинь хэлсэн чинь эвгүй байна уу?? Бэкхён ер нь чиний анхны эр хүн байх тийм уу?? Надаас хэр юм? Минийх том байна уу? Бэкхёных том байна уу чи мэдэх байлгүй дээ “Ёжтой инээх”
Би- Миний нүдийг л нулимс бүрхэж эхэллээ. Чи намайг янхан гэх нь холгүй болоо юу? Чи үг яриа чинь арай дэндэж байна. Би сайн муу ч эмэгтэй хүн шдээ. Миний анхны эр хүн хэн болохыг үнэхээр мэдмээр байна уу??
Үнэхээр эвлэрхэд хэцүү байгаа ч тэр хүн бол…
Сэүн- Хэн гэж?
Би- Тэр хүн
Сэүн- Хэн юм гэж байна?? “Орилрох”
Би- Үнэхээр эвлэрхэд хэцүү байгаа ч тэр хүн бол чи гж хэлээд шууд л гэрээсээ гаран гүйлээ. Сэүнд гомдсондоо бас ийм амьдралтай байгаадаа амиа хорлоод ээжийнхээ араас явчихмаар, зүгээр энэ новшийн хорвоогоос арилаад өгчихмөөр санагдаж хаашаа ч юм нулимсаа арчин гүйж эцэст нь далайн эрэг дээр ирж өөрийн эрхгүй газар сөгдөж газар уналаа. Хэсэг сууж байгаад далай руу алхан орох гэтэл зориг хүрсэнгүй хамаг байдгаараа хашхирч сая л дээрдлээ.

Бэкхёны талаас

Би- Аяга тавгаа угааж байтал Сэүний хашхирах дуу сонсогдож Хежүн нулимсаа арчин гүйгээд гарлаа. Би ч яаха мэдэхээ болиод Сэүн рүү очсон чинь ууртай гэгч нь зогсож байлаа.
Би- Сэүн чи яагаад Хежүнийг уйлиулчихсан юм???
Сэүн- Чамд хамаагүй. Ингхэд чи Хежүнтэй хамт хоносон байхаа. Хийгээгүй л гэж битгий хэлээрэй Хежүн нөгөө ажилдаа хэр байна? Би хүчиндэж байсан болохоор яг ч мэдэхгүй байна
Би- Би тэргийг тэвчилгүй цохиод унагаачихлаа. Чамд Хежүнийг тэгж хэлэх эрх байхгүй. Хежүнийг нөгөө ажилдаа хэр байна гэсэн үү? Харин л дээ би Хежүнтэй ойртож үзээгүй болохоор сайн мэдэхгүй л байна. Чи өөрийгөө ямар азтайг мэдэх үү? Над шиг хүнд Хежүн бол зүгээр л сахиусан тэнгэр гэж хэлээд шууд л өрөөнөөс гараад Хежүн рүү залгасан чинь утас нь том өрөөнд дуугарч байлаа.
Хежүнийг зөндөө л хүлээлээ орой ч боллоо, сэрүүхэн ч боллоо. Санаа их зовоод хашааны гадаа гарлаа шөнийн 1 цаг болоо. 2 боллоо яах вэ?? Хежүнд ямр нэг юм болвол Сэүнийг өршөөхгүй гэж бодоод зогсож байтал Хежүн нулимсаа арчин нилээн даарсан аятай ирж байлаа. Би шууд л өөдөөс гүйж очоод цамцаа нөмрүүлэн хаагуур яваад ирсэн юм бэ?? Ямр их санаа зовсон гээч
Хежүн- Бэкхёнаа чамд зөндөө их баярлалаа өөрийн эрхгүй л нулимс урсана
Би- Уйлмаар байвал уйл уураа гартал намайг цохь гээд Хежүний гарыг барин цээж рүү гээ цохиулж эхэллээ. Тэр намайг цохиж байснаа нүүрээ дараад миний цээжийг налан уйллаа.
Хежүн- Ээжийгээ санаад байна.
Би- Хежүнаа одоо орцгооё гадаа хүйтэн байна. Харин энэ үед Сэүн цонхоор бидний харан зогсоно.
Зза Хежүнаа одоо амардаа гэсээр гэрлээ унтраан унтлаа.

Хежүний талаас

Би- Шөнөжин ходоод дуугараад тэсэлгүй өрөөнөөс сэмээрхэн гараад галт тогоонд орон будаа идээд сууж байтал
Сэүн- Юу хийж байгаа юм?
Би- Будаа идээд за би болчихлоо гээд өрөөндөө ороод хувцсаа солиод байж байсан чинь Сэүн орж ирээд хаалгаа түгжчихлээ. Дахиад нөгөө л нэг айдас.
Сэүн- Бодоод байсан чинь би үнэхээр тэнэг зүйл асууж тэр орой би согтуу ирэх хэрэггүй л байсан юм
Би- Үгүэ би л Бэкийн өрөөнд хонох хэрэггүй байсан гхд Сэүн хойнос минь тэврээд гэрлээ унтраачихлаа. Би ч нөхцөл байдлыг ойлгочихлоо. Сэүн миний хүзүүг үнсэж эхэллээ энэ их сонин мэдрэмж байлаа хамаг биеэр минь хүйтэн дагаж эхэллээ. Удалгүй Сэүний гар цамцан дотуур минь орж хөхийг минь зөөлхөн базалж харин эрхтэн нь миний өгзгөн дээр мэдрэгдэж байлаа. Удалгүй Сэүн намайг орон дээр хэвтүүлэн хувцсыг минь тайлж би ч тэрний хувцсыг тайлаад озож эхэллээ. Харин тэрний гар биеэр минь тэнүүлчилж байснаа хэлүүг минь оролдож би ч галзуурах шахаж өөрийн эрхгүй байн2 өндийж Зүрх минь цээжнээсээ гарах гэж байгаа мэт түг2 цохилж цусны эргэлт түргэсч байлаа. Удалгүй Сэүн өөрийн эрхтнээ минийх руу хийж хэд2 хүчтэй бүллээ. Сэүнийг хөдлөх тоолонд би галзуурах шахаж энэ өрөөнд бид2н л гиншиж буй сонсондоно. Сэүн миний сэрлийн дээд цэгийг эзэгнэсэн бололтой би түүний нурууг майжиж хумсаа хэд2 шигтгэсэн чинь Сэүн энэ бүгдийг үл тоон намайг л жаргаана. Удалгүй Сэүн өөрийн эрхтнээ сугалан авч хэд2 шамалж тавилаа.
Энэ нь тэрнийг хамгаалалт ашигладаггүйг илтгэж байв…

3 thoughts on “Mistake ~ 3р хэсэг~

Сэтгэгдэл бичих